Minőség management

A vezetőség minőség iránti elkötelezettségét példamutatása és a minőségfejlesztésben vállalt tudatos szerepe teszi hitelessé. 

Eszközeink, melyek a folyamatos minőséget biztosítják:

  • Az ügyfélszolgálati és az értékesítési munka minőségének javítása, valamint a vevői visszajelzések hatékony kezelése. Az ügyfelek jelzéseinek figyelése, sajátos igényeik elemzése, a vállalt kötelezettségeink maradéktalan teljesítése.
  • Beszállítók, alvállalkozók folyamatos értékelése, kiválasztása és tartós partneri kapcsolat létesítése.
  • A fejlődési, fejlesztési lehetőségek tudatos keresése és bemutatása.
  • A minőségmenedzsment rendszerünk folyamatos fejlesztése, eredményességének fokozása.
  • Munkatársaink szakmai felkészültségének és minőség iránti elkötelezettségének fejlesztése és motiválása.

A Rapidsped Zrt. szolgáltatásainak színvonalát az Európai Unió tagországai igényének megfelelően kívánja alakítani, ennek érdekében 1997-ben kiépítette és bevezette az ISO 9001-es, majd 2002-ben az ISO 9001:2000-es minőségbiztosítási rendszerét. 2008-ban áttértünk az ISO 9001:2008 rendszerre.

A Minőségbiztosítási Tanúsítványunk belföldi és nemzetközi fuvarozásra, szállítmányozásra, ipari logisztikára szól. A Minőségügyi Kézikönyv alkalmazása garanciát nyújt és biztonságot jelent mind a belföldi, mind a nemzetközi fuvarozás és szállítmányozás területén a Megbízóknak és a Rapidsped Zrt.-nek egyaránt.

Minőségbiztosítási rendszerünket felügyeli:

 

SZAKMAI SZERVEZETEK

A Rapidsped Zrt. tagja  a Magyar Közúti fuvarozók Egyesületének.

 

BIZTOSÍTÁSI REFERENCIA

AIG

A Rapidsped ZRt. számára elengedhetetlen, hogy megbízója áruja biztosan célba érkezzen, ezért biztosítja, mind a tevékenységet, mind a szállított árut, valamint szállítmányozói felelősség biztosítással is rendelkezik.

A Rapidsped ZRt. munkatársai szakértelmükkel, kitartásukkal, lelkiismeretes munkájukkal azért dolgoznak, hogy Megbízóink igényeit magas minőségi színvonalon, rugalmasan, gyorsan és kifogástalanul teljesítsék.